- סיקרט זלצבורג -

סיורי בוטיק וחוויות מיוחדות בזלצבורג

ברוכים הבאים לזלצבורג!

מחפשים סיור מודרך בזלצבורג שיראה לכם את המקומות שאסור לפספס או את סודותיה של העיר?

אנו מציעים סיורים מודרכים עם מדריכים אוסטרים מקומיים שחיים את העיר ומכירים כל פינה. הזמינו חוויה אותנטית בזלצבורג ויחד עם מדריך מוסמך תוכלו לבקר במקומות החשובים ביותר, לחוות את הקולינריה של זלצבורג ולגלות את העיר מאחורי הקלעים.

הסיורים שלנו נמשכים כשעתיים או כשלוש שעות ומתקיימים כסיורים פרטיים בשפה האנגלית. בקרוב נפרסם את מדריך האודיו שלנו בעברית למי שמעדיף סיור בזלצבורג בעברית.

צריכים עזרה בתכנון החופשה שלכם בזלצבורג?

נשמח לעזור לכם לתכנן את החופשה המושלמת בעיר!

Asset 4.png

חוויות מומלצות בזלצבורג

כבר הזמנתם את הסיור שלנו בזלצבורג ואתם מחפשים פעילויות נוספות בעיר? ישנן המון אופציות ומגוון פעילויות מהנות בזלצבורג. מסדנאות שטרודל וטעימות יין לטיולי יום, קונצרטים והצגות, יש מספיק מה לעשות! כאן תוכלו למצוא את ההמלצות שלנו לישראלים בזלצבורג!

הבלוג שלנו בזלצבורג

אודות סיקרט זלצבורג

ברוכים הבאים ל"זלצבורג הסודית"! אנחנו צוות של בלוגרים, היסטוריונים ומדריכי טיולים מוסמכים המוקדשים להראות לכם את יופייה של זלצבורג ואת האוצרות הנסתרים שלה! בסיורים הייחודיים שלנו בזלצבורג ניקח אתכם למסע מרתק מאחורי הקלעים ונשתף אתכם בקסם של העיר המרתקת הזו! 

סיקרט זלצבורג הנה חברת בת של סיקרט וינה.

From Vienna to Salzburg

הידעתם?

אנו מציעים סיורים מודרכים בעוד מקומות באירופה ובעולם!

מה אומרים עלינו הלקוחות שלנו

מדריך PDF חינמי שיעזור לכם ליהנות מהטיול המושלם בזלצבורג!

לזלצבורג יש הרבה מה להציע! עם שפע של מוזיאונים, קונצרטים, סיורים מודרכים, חוויות קולינריות ואטרקציות נוספות, הבחירה מה לעשות ולאן ללכת במהלך החופשה עשויה להיות מאתגרת.

כדי להקל עליכם, יצרנו מדריכים שונים להורדה בפורמט PDF, בחינם, שיעזרו לכם לקבל את ההחלטות הטובות ביותר ולתכנן את חופשת החלומות שלכם בזלצבורג!

רוצים לקבל את המדריך הסודי שלנו בזלצבורג? השאירו פרטים ותקבלו אותו בחינם!