איפה אפשר לאכול אוכל טבעוני בזלצבורג?

רוצים לאכול אוכל טבעוני בזלצבורג? תנו לנו לעזור לכם!

זלצבורג היא אחת הערים היפות באוסטריה, וידועה בארכיטקטורה המרשימה שלה, בהיסטוריה העשירה, ובמטבח הטעים שלה – הכולל הרבה מאוד אפשרויות צמחוניות וטבעוניות. המאמר הזה יסייע לכם לגלות היכן אפשר לאכול אוכל טבעוני בזלצבורג במידה ואתם טבעוניים או סתם מעוניינים לנסות משהו חדש.

מסעדות טבעוניות בזלצבורג

ישנן הרבה מסעדות ידידותיות לטבעוניים בזלצבורג, אז בטוח תוכלו למצוא משהו טעים עבורכם.

המסעדה  Vegitalian בזלצבורג היא מקום להנות עם ארוחות בריאות וטעימות. המסעדה מציעה מגוון רחב של מנות צמחוניות וטבעוניות, כמו כן, אפשרויות בחירה של מנות ללא בשר. מכינים את האוכל עם מצרכים טריים ומקומיים והתפריט שונה בכל יום. ישנו גם מבחר רחב של יינות ובירות אורגניים. 

המסעדה  Spicy Spices ממוקמת בלב ליבה של זלצבורג, ומתמחה באוכל חריף מכל העולם. בתפריט שלהם ישנן מנות מהודו, מקסיקו ותאילנד, כמו כן, כמו בהרבה מדינות, כל מנה עשויה ממרכיבים טריים ומקומיים. השפים במסעדה מומחים בעשייה וביצירת מנות טעימות מאוד בעלות השפעה רבה, והם תמיד שמחים להתאים אישית את המנה למידת הסבילות החריפה עבורכם. 

Spicy Spices

חנויות לאוכל טבעוני בזלצבורג

אם אתם מחפשים חנות שמוכרת אוכל טבעוני בזלצבורג, ישנן כמה אפשרויות לבחירה. החנות Naturkostladen Salzburg מוכרת מוצרים טבעיים ואורגניים ומציעה מנעד רחב של מוצרים טבעוניים. יש להם הכול, מגבינה וחלב טבעוניים ועד טופו וסייטן, תוכלו למצוא מה שתצטרכו כדי להכין ארוחה טבעונית טעימה. 

Naturkostladen Salzburg

החנות ״לידי״ Lidl היא אפשרות טובה לחנות בה ניתן לקנות גם מוצרים כללים אחרים אך היא במקרה מוכרת גם כמה מוצרים טבעוניים. למרות שאין להם מבחר רחב של מוצרים טבעוניים, יש להם בחירה טובה של מוצרי חלב וגבינה מהצומח, תחליפי בשר ותחליפים עיקריים בסיסיים שייתכן ויצטרכו לקנות אותם אנשים טבעוניים. 

רוצים לגלות את זלצבורג בסיור פרטי?

הזמינו סיור עם מדריך מקומי מוסמך באנגלית וגלו את יופיה של זלצבורג!

קרדיט לתמונות:

https://www.fraeuleinflora.at/

https://restaurant.info/

Recent Posts

Recent Posts